Garantie en klachten
Wettelijke garantie
Wanneer je een product bij ons koopt heb je te allen tijde, mits je het product normaal gebruikt, recht op een goed product. Mocht een product niet aan je verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek nakomen. Dat betekent dat je in ieder geval 12 maanden garantie hebt op jouw kast.
We verzoeken je zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen. Na je melding onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen. Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij je de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden.
Een defect melden
Wil je aanspraak maken op de garantieregeling? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij de garantieaanvraag zo soepel mogelijk afhandelen.
- Meld bij info@mystek.nl dat je een artikel hebt dat in aanmerking komt voor garantieregeling.
- Je ontvangt via e-mail een aanvraagformulier.
- Wij onderzoeken je klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.
Wil je een artikel ruilen of retourneren? Kijk dan voor informatie bij ‘Retourneren’.
Heeft u een klacht?
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.